XIII Goleniowska Masa Krytyczna

Sobota, 27 września 2014 · dodano: 27.09.2014 | Komentarze 2

No to się dzisiaj działo. W XIII Goleniowskiej Masie Krytycznej uczestniczyło około 100 rowerzystów. Byli stali bywalcy, jak i wielu nowych uczestników. Zgodnie z zapowiedzią, pojawiły się nasze władze w osobie vice-burmistrza pana Henryka Zajko oraz innych przedstawicieli Urzędu Gminy. Po otwarciu zgromadzenia Burmistrz mówił o planach dalszego rozwoju ścieżek rowerowych w naszym mieście. W asyście Policji i Straży Miejskiej przejechaliśmy między innymi przez ulicę Szkolną, by sprawdzić, jak wygląda inwestycja na nowej ścieżce. Potem udaliśmy się na otwarcie ścieżki do GPP, gdzie wraz z Burmistrzem i Przewodniczącym Rady Miejskiej przecięliśmy symboliczną wstęgę. Następnie przejechaliśmy nią aż do końca, by tam zawrócić. Po przejeździe głównymi ulicami zakończyliśmy naszą XIII Masę na Plantach. Koszulki ofiarowane przez Gminę z napisem "Jestem z Goleniowa" wprowadziły na koniec nieco zamieszania. Hasło to powinno zobowiązywać ludzi, którzy wyrośli w tym mieście i żyją w nim, także do intensywnych działań na rzecz polepszenia infrastruktury rowerowej miasta i gminy. Miejmy nadzieję, że naszymi przejazdami rowerowymi skutecznie im o tym przypominamy. Wszystkim uczestnikom i służbom porządkowym dziękujemy.