XV Goleniowska Masa Krytyczna - Co tam w Helenowie ?

Piątek, 19 czerwca 2015 · dodano: 22.06.2015 | Komentarze 0

Pada nie pada, jako organizatorowi Goleniowskich Mas Krytycznych jechać wypada. Na miejscu zbiórki było jednak kilkanaście osób w tym trochę dzieci oraz stali bywalcy. Padać nie padało, zimno nie było to odesłałem Policję i Straż Miejską do swoich zadań, czyli do zarabiania pieniędzy. Grupa była tak liczna, raptem 15 osób, że nie było sensu angażować stróżów.

Stałe bywalczynie.

Zgodnie z planem pojechaliśmy do oddalonej trochę dzielnicy Goleniowa to jest Helenowa. Trasa początkowo wiodła ulicami miasta, gdzieś na Bankowej wbiliśmy się w ścieżkę, którą dojechaliśmy do Helenowa. W Helenowie nigdy z Masą nie byliśmy. Pokluczyliśmy trochę po wąskich i jednokierunkowych uliczkach i wróciliśmy w drogę powrotną ulicami Kalinową i Spacerową.

Na Spacerowej już dawno powinien być położony brakujący odcinek ścieżki oraz założone oświetlenie.

Ulicami Kasprowicza, Sportową, Szczecińska oraz Kościuszki wróciliśmy na miejsce wyjazdu to jest Planty. Nastąpiło krótkie podsumowanie, podniesienie pojazdu i rozeszliśmy się do domów.

Ta pani w żółtym to wodzirej Mas Krytycznych czyli osobista małżonka.

Ja wróciłem do domu przygotować następny pojazd na Pętle Drawską czyli sobotni maraton szosowy i popracować nad najnowszym rodzącym się nabytkiem...Authorem A4404 ver. Blue Arrow...

Jak poskładamy do kupy to damy znać , co z czym...na raziem budźet na Tiagrze ma nie przekroczyć tysia....ramę odkupiłem wraz z widelcem za 120 PLN, cała grupa TIAGRA za 600 PLN idzie, kółka były...