• Sprzęt Author A4404 Force Edition

Spotkać Gryfusów..

Niedziela, 24 kwietnia 2016 · dodano: 24.04.2016 | Komentarze 3

Nie ma to jak szosa....jestem pod wrażeniem...Pogoda nie nastrajała, ale nie ma to tam to. Mimo opadów śniegu...pojechaliśmy sobie Authorem czyli torpedowcem pod Stepnicę aby spotkać wracające ze szwedzkich podbojów niedobitki Gryfusa. Pierwsze niedobitki były już koło Modrzewia, my na właściwy skład natknęliśmy się przed Stepnicą. Szli w trzech grupach...szosa robi swoje i łatwo ganialiśmy pomiędzy nimi w te i wewte...

Pogoda zmieniała się jak w kalejdoskopie...raz słońce, raz deszcz..

My postanowiliśmy wyłapać niesfornych koło Krępska, tam gdzie Legiony Ulicy mają radary tajne i jakieś Skyfalle albo inne Echelony..

Sekcja mobilna w akcji..

Kasowano po 50 PLN, właśnie włączyliśmy funkcję identyfikacji.

Kamandir na posterunku....Legiony Ulicy pilnują ....pozdrowienia dla kapitana Bomby...2 maja mamy szosową ustawkę...

Tak doprowadzono ekipę do UiJ czytaj do Urszuli i Jędrka na papu...My posterowaliśmy na imprezę rodziną.....

Na imprezie rodzinnej był za to brat, który zdał relację z pobytu zamorskiego, wrócił ze Świnoujścia pociągiem....trasę do portu to i my znamy na pamięć....nie pchaliśmy się na Scanie ...1/3 po Szwecji za 280 PLN nas nie rajcuje, ale podobno były cudne widoki i kto wie, może inną razą..