Tour de Stargard

Niedziela, 30 kwietnia 2017 · dodano: 01.05.2017 | Komentarze 1

Bawiliśmy w niedzielę u sąsiadów. Grupa Stargard na Rowery zorganizowała i przeprowadziła rowerowy objazd powiatu. Pod Bramą Pyrzycką pojawiła się mocna ekipa miejscowych oraz trochę gości włącznie z Legionami Ulicy. Po zagajeniu i przywitaniu ruszyliśmy na podbój powiatu. Najpierw skierowaliśmy się na północ, na Małkocin i kawałkiem rozgrzebanej "chociwelki" do Chlebówka na krótki postój. Potem odcinkami polno-leśnymi przez Chociwel i Ińsko dotarliśmy do Wisoli na przygotowane ognicho. Po małej konsupcji i nabraniu sił grupa ruszyła w drogę powrotną. Szefostwo Stargadu na Rowery prowadziło nas nieznanymi nam trasami przez Dobrzany, Marianowo, Pęzino, Witkowo w stronę lotniska w Kluczewie. Stamtąd po objechaniu stargardzkiego parku przemysłowego wróciliśmy do Stargardu pod Kaufland gdzie rajd zakończono. Wyszło nam 137 km, od koło 8 do 18:30 , czyli na bogato. Trasa bardzo świetna i urokliwa, często zmieniające się otoczenie, nawierzchnia, to jest to co misie lubią najbardziej. Dzięki Stargard na Rowery za świetny rajd i wreszcie wiosenną pogodę. Tak trzymać...na bogato jak mawia pewien klasyk z okolic Załomia.