• Sprzęt Kreidler Stack Force Edition

Rund um Berlin - Dzień 03 - Negocjacje w Poczdamie.

Czwartek, 4 maja 2017 · dodano: 11.05.2017 | Komentarze 0

Rankiem trzeciego dnia pogoda zepsuła się dokumentnie, najpierw mżawka później deszcz. Ale grupa była przygotowana, po śniadaniu przybrani w stosowne stroje przeciwdeszczowe ruszyliśmy najpierw szlakiem Hofjagd do Zossen, gdzie mieliśmy wrócić na nasz główny szlak. Do Zossen przywiódł nas szlak prowadzony wąską asfaltową ścieżką przez las, rzadko przechodząc w odcinki szutrowe. W Zossen przerwa kawowa, nieco dłuższa gdyż dalej padało. W końcu udało się dotrzeć do południowej części ringu. W Blankenfelde zatrzymaliśmy się pod kużnią miejscowego artysty kowala podziwiając jego pracę. Nie przeszkadzaliśmy zbytnio, gdyż nagrywano tam jakiś reportaż. W końcu udało się dotrzeć na spóźniony już obiad pod Poczdamem. W trakcie obiadu zapadła decyzja o skróceniu trasy ze względu na ciągłe opady. Odpuszczono zwiedzanie Poczdamu i Werder oraz parku krajobrazowego Havelseen i przez Poczdam skierowano się na wyspę Toplitz gdzie mieliśmy nocleg. W końcu przemoczeni i zmęczeni docieramy do naszych domków zlokalizowanych u podnóża góry Mühlenberg po pokonaniu następnych 105 km. Przy kolacji ustaliliśmy, iż rano wracamy do Poczdamu na zwiedzanie na przygotowaną wcześniej trasę Alter Fritz czyli 15 km po największych atrakcjach Poczdamu.