• Sprzęt Kreidler Stack Force Edition

Rund um Berlin - Dzień 04 - Wymiana szpiegów.

Piątek, 5 maja 2017 · dodano: 11.05.2017 | Komentarze 0

W czwartym dniu musieliśmy zweryfikować plany podboju. Z wyspy Toplitz wróciliśmy się do Poczdamu. Najpierw wzgórze Golm potem w stronę szlaku rowerowego Alter Fritz, który prowadzi przez największe atrakcje. Zaczęliśmy od monumentalnego Nowego Pałacu i całego kompleksu Sanssouci, rosyjską kolonię Alexandrowka, Nowe Ogrody, dzielnicę holenderską gdzie zrobiono cofee break. Potem most szpiegów, gdzie próbowano wymienić zdemaskowanych szpiegów z pewnego klubu na G... (ale nikt ich nie chciał ;) ) oraz Park Glienicke. Później droga wiodła przez Wannsee, oraz zacną górkę Grunewaldu zakończoną wizytą pod wieżą Grunewald. Mijając z prawej lotnisko Tegel przelatywały co chwilę nad naszymi głowami lądujące samoloty. Wcześniej udało się objechać Olimpia Stadion gdzie w lokalnym bufecie spożyto wursty, sznycle i fryty. Do celu, czyli noclegu pozostało już około 17 km więc wyznaczono szybko w MapsMe traskę przez ulubioną Edekę aby zakupić sprzęt na wieczorne podsumowanko rajdu. Po rozlokowaniu i kąpieli, spożyto uroczystą kolacyjkę połączoną ze wręczeniem pamiątkowych medali za udział w rajdzie. Zdobycia Berlina raczej hucznie nie świętowano z uwagi na młodzieżowych rugbystów. W tym dniu dopadło też już zmęczenie mimo 70 kilometrowej trasy połączonej z intensywnym zwiedzaniem.